• Orice, Oriunde, Oricand - dar nu oricum

    ORICE, ORIUNDE, ORICAND - DAR NU ORICUM

  • ORICE, ORIUNDE, ORICAND - DAR NU ORICUM

    ORICE, ORIUNDE, ORICAND - DAR NU ORICUM

Iun
13

Politica de Cookies

Folosim cookie-uri de inregistrare a traficului pentru a identifica ce pagini sunt folosite. Acest lucru ne ajută să analizăm informaţiile despre traficul paginii de web şi pentru a îmbunătăţi website-ul nostru, în scopul de a ne adapta la nevoile clientului. Noi folosim aceste informaţii doar în scopuri statistice şi de analiză, datele fiind apoi sterse din sistem.

În general, cookie-urile ne ajută sa vă oferim un website mai bun, permiţându-ne sa monitorizam care pagini sunt utile pentru dvs. şi care nu. Un cookie nu ne dă în niciun fel acces la computerul dvs. sau la orice informaţii despre dvs., altele decât datele pe care le alegeți să le împărtășiți cu noi.

Puteti alege sa acceptati sau să refuzați cookie-urile. Cele mai multe browsere web acceptă automat cookie-uri, dar dacă preferati, puteți modifica, de obicei, setarea browser-ului pentru a refuza cookie-uri. Insă acest lucru vă poate împiedica să profitați pe deplin de website.

Iun
13

Politica de Confidentialitate

Politica de Confidentialitate

Dec
19

Traduceri acte

  

Dec
19

Termeni si conditii

 

  • Comanda minima este -in principiu- de 50 lei /500.000 lei vechi/ pe marfa, fara taxele de expeditie postale/curier, sau comisionul de plata prin banca (4-5 lei), care se adauga la pretul produselor. Sub aceasta valoare se percepe o taxa de ambalare (5lei). Prin posta romana taxa de expeditie e de min. 5 lei, la colete de pana la 1 kg, numai cu plata anticipata prin mandat postal. Nu mai expediem prin posta romana cu plata ramburs deoarece Posta romana nu avizeaza deseori destinatarul, coletul se intoarce cu taxe mari in sarcina noastra, la plata, pentru recuperare. Expeditiile prin curier rapid sunt pentru 1 kg de minim 25 lei. Fiecare kg suplimentar celui initial adauga circa 1.24 lei la taxa de transport, se percepe deasemeni o taxa pentru fiecare km in afara localitatilor deservite de curier, pentru coletele voluminoase curierul face o taxa volumetrica. Vezi tarifele curierilor Dragonstar, Cargus, Urgent curier, Nemo Expres, Fan curier. Rambursul la curier costa aproximativ 15 lei. Costul celui mai mic pachet cu ramburs este de 28 lei prin curier rapid. Va rugam specificati in comanda daca aveti un contract de curierat cu o firma si modul de plata preferat cu plata; cu mandat postal, ramburs, prin ordin de plata vizat de banca, etc. dupa primirea prin e-mail a datelor necesare transferului de bani si confirmarea existentei produsului la vanzare, la data respectiva. Nu raspundem pentru situatiile cand apar probleme de transport si manipulare, dar ne preocupam ca marfa sa fie bine ambalata in scopul prevenirii unor accidente nedorite. Am obtinut o imbunatatire a conditiilor de transport, noi suportand o taxa de asigurare a bunurilor, deci la primirea lor, inainte de a semna de primire, verificati integritatea ambalajului marfii solicitate si cereti curierului sa faca un proces verbal daca sunt probleme de integritate- ambalaj deteriorat sau produse lipsa din colet.
  • Dupa efectuarea comenzii veti primi un mesaj automat care va indica ce anume ati comandat. Intrucat baza de date se schimba zilnic iar actualizarea datelor pe internet se face doar partial pentru volumul de marfuri aflat in stocuri, unele produse sufera modificari de pret in timp. Veti primi un al doilea e-mail pe adresa dvs. declarata la inregistrare, cu confirmarea comenzii dvs cu datele la zi, urmand ca in timpul specificat pana la expediere- de obicei de maxim 1-10 zile - sa puteti rectifica, completa sau anula comanda dvs. Dupa reconfirmarea pastrarii comenzii dvs, la suma calculata de plata, prin e-mail, marfa va fi expediata. Pentru primele 2 cumparaturi se face plata in avans, expeditia se face imediat dupa primirea banilor.
  • Daca datele dvs de logare sunt false sau incorecte comanda se anuleaza, fiind in imposibilitate de a va contacta. Deci, verificati cu atentie datele dvs de logare, adresa de e-mail data, adresa fizica si numarul de telefon.
  • Marfurile sunt prezentate la bucata, cu preturi in lei inclusiv TVA, exceptand ofertele speciale pe liste care pot avea specificatia "pret fara TVA" sau cele notate cu "set, pereche, rola", etc care se vand conform acestei specificatii, sau in cantitati minime. Preturile pot fi modificate fara preaviz si pot fi supuse negocierii intre parti, in functie de cantitatea si conditiile de livrare solicitate.
  • Fotografiile de pe site reprezinta uneori o exemplificare si nu apartin totdeauna modelului aflat pe stoc, ale carui specificatii exacte le gasiti in descrierea sa, in TEXTUL ce insoteste produsul.
  • Lista de componente discrete e actualizata la fiecare 1-3 saptamani, aproximativ, vizibila la adresa: www.sss-protectiamuncii.ro
  • Verificati datele comenzii daca sunt corecte, inaintea finalizarii ei. Cereti detalii telefonic sau prin e/mail, daca este nevoie. Clientului are dreptul de a denunta unilateral contractul, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv, intr-un termen de 10 zile lucratoare de la comanda si primirea produsului, sau de la data prestarii serviciilor;termenul de 30 de zile de la data transmiterii comenzii de catre client, termen in care comerciantul isi indeplineste obligatiile contractuale (in situatia in care un alt termen nu a fost agreat de parti); rambursarea sumelor varsate de client se face in termen de 30 de zile integral in situatia in care comerciantul virtual se vede in imposibilitate de a-si indeplini obligatiile contractuale. Marfa vanduta nu se returneaza decat in conditii de integritate fizica, fara lipsuri sau deteriorari,altfel cu perceperea unui comision de 0...50 procente, fara returnarea taxelor de transport.
  • Va rugam specificati toate datele de facturare in "comentariul" comenzii si daca aveti un contract de curierat cu o firma / modul de plata preferat (in avans, ramburs, prin ordin de plata vizat de banca, etc.). La fiecare comanda veti primi un mesaj automat care va indica ce anume ati comandat. Daca o comanda contine date eronate puteti renunta la comanda sau face modificarile necesare cu un mesaj la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Preturile de pe site nu se pot interpreta CA UN CONTRACT de livrare si pot fi modificate fara un anunt prealabil, dupa ofertele producatorilor si distribuitorilor nostri, fara preaviz.
  • GARANTII: Toate produsele la care au aparut defectiuni datorate fabricatiei vor fi trimise la adresa specificata in GARANTIE, daca este specificata o alta firma pt garantie, IN AMBALAJUL ORIGINAR, CU TOATE ANEXELE ca la livrare. Se expediaza la noi daca pe certificatul de garantie nu se specifica expres un service apropiat de domiciliul clientului, sau o firma la care se face service-ul in garantie, prin contract obligatoriu. Plata cheltuielilor de transport catre service, dinspre si inspre client este suportata de catre client. Se considera defectiuni remediabile prin garantie toate defectiunile datorate producatorului sau calitatii componentelor, care nu au aparut datorita utilizarii necorespunzatoare ale produselor; a cauzelor naturale: fulgere, furtuni, fluctuatiilor de curent la reteaua de tensiune, datorita transportului defectuos (vibratii, socuri)care le pot afecta, functionarii intr-un regim neindicat de producator ( distorsiuni sau supraputere la difuzoare, putere consumata mai mare decat cea la care a fost proiectat, depasirea timpului de functionare /pauza specificata, etc.) Ruperea sigiliilor, desfacerea aparatului, varsarea de lichide, intentionata sau accidentala, desurubarea sau loviturile mecanice, regimul de functionare neconform instructiunilor de utilizare, montarea sau interventia personalului neautorizat nespecializat duc la anularea garantiei. Orarul este 9-17, cu pauza intre 13.15-13.45. Datele si informatii de contactare/plati spre noi le gasiti pe www.ssm-protectiamuncii.ro

 

Dec
19

RSTVI-ISCIR

Servicii operator RSVTI in conformitate cu art.35, lit. a, din Ordinul nr. 382/2009 ,

unitatile detinatoare/ utilizatoare de instalatii/ echipamente din domeniul ISCIR au obligatia ``sa numeasca operatori RSVTI pentru toate instalatiile/ echipamentele din domeniul ISCIR pe care le detin/ utilizeaza``. 

Va oferim :

1. supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor sub incidenta ISCIR;

2. autorizari de personal (legatori de sarcina, manevranti pentru macarale de mana, mecanisme de ridicat, nacele si platforme autoridicatoare, elevatoare pentru vehicule);

3. prelungiri de autoriza?  (macaragii, stivuitoristi, etc.) 

Domenii supuse supravegherii si verificarii tehnice:

INSTALATII MECANICE SUB PRESIUNE ( IMSP )
- cazane de abur,de apa calda sau fierbinte si similare
- recipiente care lucreaza sub presiune
- conducte pentru fluide sub presiune.

ACTIVITATI:

conform Ordinului nr. 382 din 10/09/2009 si a Metodologiei din 10/09/2009

a) identificarea tuturor instalatiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR ale detinatorului/utilizatorului;

b) efectuarea demersurilor necesare in vederea autorizarii functionarii instalatiilor/echipamentelor pentru care autorizarea functionarii se face de catre ISCIR, potrivit prescriptiilor tehnice aplicabile;

c) inregistrarea tuturor echipamentelor/instalatiilor detinatorului/utilizatorului, supuse autorizarii ISCIR, la inspectia teritoriala de care apartin;

d) admiterea functionarii instalatiilor/echipamentelor, care se face de catre operatorul RSVTI, conform prevederilor prescriptiilor tehnice aplicabile;

e) efectuarea demersurilor necesare in vederea obtinerii avizului obligatoriu de instalare, pentru echipamentele/instalatiile pentru care prescriptiile tehnice solicita acest lucru;

f) verificarea existentei documentelor insotitoare ale instalatiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR, conform actelor normative aplicabile;

g) intocmirea si actualizarea evidentei centralizate pentru toate instalatiile/echipamentele din domeniul ISCIR;

h) instruirea si examinarea anuala a personalului de deservire, atat cel autorizat de catre ISCIR, cat si cel instruit intern, in conformitate cu instructiunile de exploatare a instalatiilor/echipamentelor ISCIR, puse la dispozitie de catre producatori, si cu instructiunile tehnologice ale liniei tehnologice in care este incadrata/incadrat instalatia/echipamentul, puse la dispozitie de catre proiectantul liniei tehnologice; (la solicitarea expresa, conta cost)

i) afisarea la loc vizibil a instructiunilor de exploatare a instalatiilor/echipamentelor ISCIR, precum si a celor ale liniei tehnologice in care este incadrata/incadrat instalatia/echipamentul; (contra cost)

j) oprirea din functiune a instalatiilor/echipamentelor la expirarea scadentei de functionare acordate cu ocazia ultimei verificari tehnice oficiale;

k) informarea in scris a conducerii detinatorului/utilizatorului despre planul de verificari tehnice aferent anului urmator, in vederea planificarii conditiilor de pregatire a instalatiilor/echipamentelor;

l) urmarirea realizarii in termen a dispozitiilor date prin procese-verbale de verificare tehnica;

m) examinarea si vizarea registrelor de evidenta a functionarii instalatiilor/echipamentelor, in termenele si cu respectarea modalitatilor stabilite in prescriptiile tehnice aplicabile;

n) pregatirea instalatiilor/echipamentelor pentru verificari tehnice oficiale si participarea activa la efectuarea acestora;

o) verificarea ca instalatiile/echipamentele din domeniul ISCIR sa fie deservite de personal autorizat, conform cerintelor prevazute in prescriptiile tehnice aplicabile;

p) anuntarea de indata a inspectiei teritoriale de care apartine despre producerea unor avarii sau accidente la echipamentele/instalatiile pe care le au in evidenta;

q) participarea la cercetarea avariilor sau accidentelor produse la echipamentele/instalatiile ISCIR pe care le are in evidenta, in vederea furnizarii tuturor informatiilor organelor de cercetare a evenimentelor; (la solicitarea expresa, contra cost)

r) informarea in scris a inspectiei teritoriale unde este inregistrata/inregistrat instalatia/echipamentul, in termen de 15 zile, despre datele de identificare ale noului detinator de echipamente/instalatii, in cazul unui transfer de proprietate sau de folosinta asupra acestor bunuri;

s) anuntarea inspectiei teritoriale unde este inregistrata/inregistrat instalatia/echipamentul, in vederea scoaterii din evidenta in cel mult 15 zile de la data casarii, precum si prezentarea documentelor de casare;

t) intocmirea unui proces-verbal de oprire din functiune pentru instalatiile care intra in conservare si transmiterea acestuia la ISCIR in termen de 15 zile;

u) anuntarea in scris a conducerii detinatorului/utilizatorului despre necesitatea opririi unor instalatii sau echipamente ISCIR din cauza defectiunilor aparute ori ca urmare a necesitatii efectuarii unor lucrari de intretinere, verificare, revizii, inlocuiri de piese sau reparatii capitale;

v) anuntarea in scris a inspectiei teritoriale care a eliberat autorizatia, in termen de cel mult 5 zile de la data incetarii raporturilor contractuale cu detinatorul/utilizatorul instalatiei/echipamentului;

w) desfasurarea activitatii cu respectarea obligatiilor si raspunderilor prevazute in prescriptiile tehnice ISCIR si in celelalte dispozitii legale in domeniu.

    Dec
    19

    Protectie civila

    • intocmirea documentelor de organizare si conducere a activitatii de protectie civila
    • situatii de urgenta la intsitutii publice si societati comerciale
    • intocmirea planului de pregatire in domeniul situatiilor de urgenta
    • Intocmirea planului de evacuare ;
    • Intocmirea tematicii planului de pregatire in domeniul protectiei civile a salariatilor;
    • organizarea si desfasurarea exercitiilor de alarmare in situatii de urgenta
    • Stabilirea necesarului de materiale si dotari pentru protectie civila;
    • Mentinerea legaturii cu Inspectoratul Judetean pentru Situatii de Urgenta ;
    • toate documentele si activitatile ce trebuie organizate si desfasurate in conformitate cu legea 481/2004

    Dec
    19

    PSI-SU

    Realizarea documentatiei cerute de Legea 307/2007 si Ordinul163/2007 pentru aprobarea Normelor Generale de aparare impotriva incendiilor, carecuprinde:

    • Instructiuni proprii privind prevenirea si stingerea incendiilor si gestionarea situatiilor de urgenta,
    • Organizarea apararii impotriva incendiilor,
    • Fisa obiectivului,
    • Planul de actiune pentru situatii de urgenta si capacitate de raspuns,
    • Planul de interventie pe unitate,
    • Planul de evacuare ,
    • Tematica pentru toate fazele de instruire. 
    • Plan de depozitare
    • Proiectare sisteme de detectie, semnalizare si alarmare in caz de incendii


    Servicii :

    • Emiterea de decizii pentru desfasurarea activitatii in conformitate cu normele pentru prevenirea si stingerea incendiilor,
    • Efectuarea instruirii introductiv generale la angajare, conform cu tematica de instruire introductiv generala,
    • Acordarea de consultanta conducatorului direct al locului de munca pentru efectuarea instruirii la locul de munca a angajatilor din subordinea sa,
    • Acordarea de consultanta conducatorilor locurilor de munca pentru efectuarea instruirii periodice a angajatilor din subordinea acestora,
    • Testarea anuala a angajatilor,
    • Completarea fiselor individuale de instructaj in domeniul situatiilor de urgenta,
    • Participarea activa in cazul controalelor efectuate de catre autoritatile competente,
    • Colaborarea activa la punerea in aplicare a eventualelor masuri derivate in urma controalelor efectuate de catre autoritatile competente in termenele impuse,
    • Verificarea si eliberarea buletinului de verificarea a prizelor de pamantare


    Dec
    19

    Evaluare risc - Servicii evaluare risc

    Evaluare risc - KRITI PREST SRL ofera servicii in elaborarea documentatiei de evaluare a riscurilor de accidente si îmbolnaviri profesionale 

    In conformitate cu prevederile Legii Securitatii si Sanatatii in Munca nr. 319/2006 angajatorul are obligatia conform art. 12 alin 1 lit. a) “sa realizeze si sa fie in posesia unei evaluari a riscurilor pentru securitatea si sanatatea in munca inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice”. Firma noastra, identifica pericolele si evalueaza riscurile pentru fiecare componenta a sistemului de munca ( executant, sarcina de munca, mijloace de productie, echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca / posturi de lucru) si stabileste masurile tehnice, organizatorice si sanitare specifice. 

    Concret, ce servicii va oferim!

    • Evaluarea factorilor de risc
    • Intocmire documentatie SSM 
    • Protectia muncii 
    • Asistenta lunara
    • Situatii de urgenta - PSI

     

    DEFINITII DE BAZA

    Pentru a întelege abordarea unei evaluari de risc este important sa se defineasca termenii de baza:

    Pericol: orice poate cauza o vatamare

    Risc: combinatia între gravitatea vatamarii si probabilitatea unui pericol de a cauza vatamarea

    Evaluare a riscului: procesul de estimare a pericolelor la postul de lucru

     

    Exemplu:

    Pericol: Este logic ca un ferastrau cu lant folosit la taierea lemnului are proprietatea intrinseca de a dauna. Exista numeroase cazuri de lucratori care si-au taiat picioarele.

    Risc: Presupunând ca un lucrator neinstruit si fara experienta (probabilitate) foloseste un ferastrau si ca acesta nu a primit echipament individual de protectie adecvat, cum ar fi cizme de protectie, pantaloni cu fibre anti-taiere ( gravitate) etc., atunci probabilitatea, precum sigravitatea unei vatamari, respectiv accident de munca, sunt foarte ridicate.

    Evaluarea riscului: Evaluarea riscului este procesul de estimare a celor doua elemente debaza, probabilitate si gravitate, mentionate mai sus. Daca lucratorul va fi instruit, cu sigurantava acorda mai multa atentie si aceasta va reduce probabilitatea unui accident de munca. Daca lucratorul va primi echipament individual de protectie, se va reduce gravitatea unui accident demunca. Ambele masuri vor reduce riscul, dar pericolul în sine va ramâne.

     

    Tags Evaluare risc: evaluare risc, evaluare riscuri, risc, evaluare, evaluator risc, evaluare risc Satu Mare

    Dec
    19

    SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA

    OFERIM SERVICII COMPLETE DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA 

    Activitati de prevenire si protectie în domeniul securitatii si sanatatii în munca (art.15 din NORMELE METODOLOGICE de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii în munca nr. 319/2006):3

    1. Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv executant, sarcina de munca, mijloace de munca/ echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca/posturi de lucru; 
    2. Elaborarea, îndeplinirea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; 
    3. Elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate în munca, tinând seama de particularitatile activitatilor si ale unitatii/întreprinderii, precum si ale locurilor de munca/posturilor de lucru, si difuzarea acestora în întreprindere si/sau unitate numai dupa ce au fost aprobate de catre angajator; 
    4. Propunerea atributiilor si raspunderilor în domeniul securitatii si sanatatii în munca, ce revin lucratorilor, corespunzator functiilor exercitate, care se consemneaza în fisa postului, cu aprobarea angajatorului; 
    5. Verificarea însusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor prevazute în planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin în domeniul securitatii si sanatatii în munca stabilite prin fisa postului; 
    6. Întocmirea unui necesar de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor în domeniul securitatii si sanatatii în munca;
    7. Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea, în scris, a periodicitatii instruirii adecvate pentru fiecare loc de munca în instructiunile proprii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor în domeniul securitatii si sanatatii în munca si verificarea însusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; 
    8. Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul întreprinderii si/sau unitatii; 
    9. Asigurarea întocmirii planului de actiune în caz de pericol grav si iminent, conform prevederilor art. 101-107, si asigurarea ca toti lucratorii sa fie instruiti pentru aplicarea lui; 
    10. Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific prevazute la art. 101-107; 
    11. Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate în munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor Hotarârii Guvernului nr. 971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca;
    12. Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; 
    13. Evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare; 
    14. Evidenta posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic;
    15. Monitorizarea functionarii sistemelor si dispozitivelor de protectie, a aparaturii de masura si control, precum si a instalatiilor de ventilare sau a altor instalatii pentru controlul noxelor în mediul de munca; 
    16. Verificarea starii de functionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, precum si a sistemelor de siguranta; 
    17. Efectuarea controalelor interne la locurile de munca, cu informarea, în scris, a angajatorului asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse pentru remedierea acestora; 
    18. Întocmirea rapoartelor si/sau a listelor prevazute de hotarârile Guvernului emise în temeiul art. 51 alin. (1) lit. b) din lege, inclusiv cele referitoare la azbest, vibratii, zgomot si santiere temporare si mobile; 
    19. Evidenta echipamentelor de munca si urmarirea ca verificarile periodice si, daca este cazul, incercarile periodice ale echipamentelor de munca sa fie efectuate de persoane competente, conform prevederilor din Hotarârea Guvernului nr. 1.146/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea în munca de catre lucratori a echipamentelor de munca; 
    20. Identificarea echipamentelor individuale de protectie necesare pentru posturile de lucru din întreprindere si întocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, conform prevederilor Hotarârii Guvernului nr. 1.048/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca; 
    21. Urmarirea întretinerii, manipularii si depozitarii adecvate a echipamentelor individuale de protectie si a înlocuirii lor la termenele stabilite, precum si în celelalte situatii prevazute de Hotarârea Guvernului nr. 1.048/2006; 
    22. Participarea la cercetarea evenimentelor conform competentelor prevazute la art. 108-177; 
    23. Întocmirea evidentelor conform competentelor prevazute la art. 108-177; 
    24. Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din întreprindere si/sau unitate, în conformitate cu prevederile art. 12 alin. (1) lit. D) din lege; 
    25. Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; 
    26. Colaborarea cu lucratorii si/sau reprezentantii lucratorilor, serviciile externe de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii, în vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; 
    27. Colaborarea cu lucratorii desemnati/serviciile interne/serviciile externe ai/ale altor angajatori, în situatia în care mai multi angajatori isi desfasoara activitatea în acelasi loc de munca; 
    28. Urmarirea actualizarii planului de avertizare, a planului de protectie si prevenire si a planului de evacuare; 
    29. Propunerea de sanctiuni si stimulente pentru lucratori, pe criteriul îndeplinirii obligatiilor si atributiilor în domeniul securitatii si sanatatii în munca; 
    30. Propunerea de clauze privind securitatea si sanatatea în munca la încheierea contractelor de prestari de servicii cu alti angajatori, inclusiv la cele încheiate cu angajatori straini; 
    31. Întocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea acestor activitati. 
    32. Evidenta echipamentelor, zonarea corespunzatoare, asigurarea/urmarirea ca verificarile si/sau încercarile periodice ale echipamentelor de munca sa fie efectuate la timp si de catre persoane competente ori alte activitati necesare, potrivit prevederilor Hotarârii Guvernului nr. 1.058/2006 privind cerintele minime pentru îmbunatatirea securitatii si protectia sanatatii lucratorilor care pot fi expusi unui potential risc datorat atmosferelor explozive; 
    33. Alte activitati necesare/specifice asigurarii securitatii si sanatatii lucratorilor la locul de munca. 


    ASISTENTA LUNARA / TRIMESTRIALA CUPRINDE: 

    • Instruirea conducatorilor de locuri de munca privind organizarea activitatii de securitate si sanatate în munca (protectia muncii) la nivel de societate; 
    • Efectuarea instruirilor periodice tuturor salariatilor pe baza tematicii întocmite 
    • Completarea fiselor de instruire individuale; 
    • Participarea efectiva la verificarea însusirii si a modului de aplicare a masurilor propuse în planul de prevenire protectia muncii;  
    • Participarea la evenimentele deosebite ce pot aparea 
      • controale de la ITM; 
      • cercetarea accidentelor de munca;
    • Întocmirea rapoartelor si listelor prevazute în hotarârile de guvern; 
    • Realizarea masurilor dispuse de catre inspectorii de munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; 
    • Evidenta meseriilor care au nevoie de autorizare si modul de exercitare a acestora cu respectarea prevederilor privind securitatea, sanatatea si protectia muncii; 
    • Actualizarea documentelor de securitate si sanatate in munca : 
    •       - in situatoiile aparitiei unor noi prevederi legislative in domeniu.
    •     - la modificarea conditiilor sistemului de munca (mijloace de productie,mediul de munca,sarcina de munca,executant) care au stat la baza intocmirii acestora;


     

    Dec
    19

    Servicii

    Compania noastra ofera servicii si consultanta in domeniul securitatii si sanatatii in munca (protectia muncii) si al situatiilor de urgenta (prevenirea si stingerea incendiilor, protectie civila), activitati sustinute de profesionalism, promptitudine si confidentialitate.

    Pentru ca este atât de dificil sa gasesti solutia potrivita la momentul potrivit, venim in sprijinul dumneavoastra cu experienta acumulata de-a lungul timpului de specialistii nostri.

    Serviciile noastre sunt personalizate, in dorinta de a eficientiza activitatile care stau la baza implementarii managementului SSM - SU si a integrarii acestuia in managementul general al companiei.

    Din acest considerent, va rugam sa ne transmiteti prin intermediul formularului din pagina de contact, date cat mai detaliate despre societatea dumneavoastra. Acestea vor ajuta la intocmirea unei oferte de servicii si tarif cat mai apropiata de nevoile dumneavoastra.

    Va multumim pentru increderea acordata.

    protectia muncii

    PROTECTIA MUNCII

    evaluare risc2

    EVALUARE RISCURI SSM

    psi-su

    PSI - SU

    Protectia-Civila

    PROTECTIA CIVILA

    iscir

    RSVTI - ISCIR

    RESURSE umane

    RESURSE UMANE

    consultantajudiciara

    CONSULTANTA JURIDICA

    mediuMEDIU

    cercetareaccidenteCERCETARE ACCIDENTE DE MUNCA

    medicinamunciiMEDICINA MUNCII

    CONTABILITATECONTABILITATE

     

     

     

     

     

    TRADUCERI DE ACTE

    PAZA SI PROTECTIE    
    Dec
    19

    Resurse gratuite