• Orice, Oriunde, Oricand - dar nu oricum

    ORICE, ORIUNDE, ORICAND - DAR NU ORICUM

  • ORICE, ORIUNDE, ORICAND - DAR NU ORICUM

    ORICE, ORIUNDE, ORICAND - DAR NU ORICUM

Termeni si conditii

 

  • Comanda minima este -in principiu- de 50 lei /500.000 lei vechi/ pe marfa, fara taxele de expeditie postale/curier, sau comisionul de plata prin banca (4-5 lei), care se adauga la pretul produselor. Sub aceasta valoare se percepe o taxa de ambalare (5lei). Prin posta romana taxa de expeditie e de min. 5 lei, la colete de pana la 1 kg, numai cu plata anticipata prin mandat postal. Nu mai expediem prin posta romana cu plata ramburs deoarece Posta romana nu avizeaza deseori destinatarul, coletul se intoarce cu taxe mari in sarcina noastra, la plata, pentru recuperare. Expeditiile prin curier rapid sunt pentru 1 kg de minim 25 lei. Fiecare kg suplimentar celui initial adauga circa 1.24 lei la taxa de transport, se percepe deasemeni o taxa pentru fiecare km in afara localitatilor deservite de curier, pentru coletele voluminoase curierul face o taxa volumetrica. Vezi tarifele curierilor Dragonstar, Cargus, Urgent curier, Nemo Expres, Fan curier. Rambursul la curier costa aproximativ 15 lei. Costul celui mai mic pachet cu ramburs este de 28 lei prin curier rapid. Va rugam specificati in comanda daca aveti un contract de curierat cu o firma si modul de plata preferat cu plata; cu mandat postal, ramburs, prin ordin de plata vizat de banca, etc. dupa primirea prin e-mail a datelor necesare transferului de bani si confirmarea existentei produsului la vanzare, la data respectiva. Nu raspundem pentru situatiile cand apar probleme de transport si manipulare, dar ne preocupam ca marfa sa fie bine ambalata in scopul prevenirii unor accidente nedorite. Am obtinut o imbunatatire a conditiilor de transport, noi suportand o taxa de asigurare a bunurilor, deci la primirea lor, inainte de a semna de primire, verificati integritatea ambalajului marfii solicitate si cereti curierului sa faca un proces verbal daca sunt probleme de integritate- ambalaj deteriorat sau produse lipsa din colet.
  • Dupa efectuarea comenzii veti primi un mesaj automat care va indica ce anume ati comandat. Intrucat baza de date se schimba zilnic iar actualizarea datelor pe internet se face doar partial pentru volumul de marfuri aflat in stocuri, unele produse sufera modificari de pret in timp. Veti primi un al doilea e-mail pe adresa dvs. declarata la inregistrare, cu confirmarea comenzii dvs cu datele la zi, urmand ca in timpul specificat pana la expediere- de obicei de maxim 1-10 zile - sa puteti rectifica, completa sau anula comanda dvs. Dupa reconfirmarea pastrarii comenzii dvs, la suma calculata de plata, prin e-mail, marfa va fi expediata. Pentru primele 2 cumparaturi se face plata in avans, expeditia se face imediat dupa primirea banilor.
  • Daca datele dvs de logare sunt false sau incorecte comanda se anuleaza, fiind in imposibilitate de a va contacta. Deci, verificati cu atentie datele dvs de logare, adresa de e-mail data, adresa fizica si numarul de telefon.
  • Marfurile sunt prezentate la bucata, cu preturi in lei inclusiv TVA, exceptand ofertele speciale pe liste care pot avea specificatia "pret fara TVA" sau cele notate cu "set, pereche, rola", etc care se vand conform acestei specificatii, sau in cantitati minime. Preturile pot fi modificate fara preaviz si pot fi supuse negocierii intre parti, in functie de cantitatea si conditiile de livrare solicitate.
  • Fotografiile de pe site reprezinta uneori o exemplificare si nu apartin totdeauna modelului aflat pe stoc, ale carui specificatii exacte le gasiti in descrierea sa, in TEXTUL ce insoteste produsul.
  • Lista de componente discrete e actualizata la fiecare 1-3 saptamani, aproximativ, vizibila la adresa: www.sss-protectiamuncii.ro
  • Verificati datele comenzii daca sunt corecte, inaintea finalizarii ei. Cereti detalii telefonic sau prin e/mail, daca este nevoie. Clientului are dreptul de a denunta unilateral contractul, fara penalitati si fara a fi necesara invocarea unui motiv, intr-un termen de 10 zile lucratoare de la comanda si primirea produsului, sau de la data prestarii serviciilor;termenul de 30 de zile de la data transmiterii comenzii de catre client, termen in care comerciantul isi indeplineste obligatiile contractuale (in situatia in care un alt termen nu a fost agreat de parti); rambursarea sumelor varsate de client se face in termen de 30 de zile integral in situatia in care comerciantul virtual se vede in imposibilitate de a-si indeplini obligatiile contractuale. Marfa vanduta nu se returneaza decat in conditii de integritate fizica, fara lipsuri sau deteriorari,altfel cu perceperea unui comision de 0...50 procente, fara returnarea taxelor de transport.
  • Va rugam specificati toate datele de facturare in "comentariul" comenzii si daca aveti un contract de curierat cu o firma / modul de plata preferat (in avans, ramburs, prin ordin de plata vizat de banca, etc.). La fiecare comanda veti primi un mesaj automat care va indica ce anume ati comandat. Daca o comanda contine date eronate puteti renunta la comanda sau face modificarile necesare cu un mesaj la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Preturile de pe site nu se pot interpreta CA UN CONTRACT de livrare si pot fi modificate fara un anunt prealabil, dupa ofertele producatorilor si distribuitorilor nostri, fara preaviz.
  • GARANTII: Toate produsele la care au aparut defectiuni datorate fabricatiei vor fi trimise la adresa specificata in GARANTIE, daca este specificata o alta firma pt garantie, IN AMBALAJUL ORIGINAR, CU TOATE ANEXELE ca la livrare. Se expediaza la noi daca pe certificatul de garantie nu se specifica expres un service apropiat de domiciliul clientului, sau o firma la care se face service-ul in garantie, prin contract obligatoriu. Plata cheltuielilor de transport catre service, dinspre si inspre client este suportata de catre client. Se considera defectiuni remediabile prin garantie toate defectiunile datorate producatorului sau calitatii componentelor, care nu au aparut datorita utilizarii necorespunzatoare ale produselor; a cauzelor naturale: fulgere, furtuni, fluctuatiilor de curent la reteaua de tensiune, datorita transportului defectuos (vibratii, socuri)care le pot afecta, functionarii intr-un regim neindicat de producator ( distorsiuni sau supraputere la difuzoare, putere consumata mai mare decat cea la care a fost proiectat, depasirea timpului de functionare /pauza specificata, etc.) Ruperea sigiliilor, desfacerea aparatului, varsarea de lichide, intentionata sau accidentala, desurubarea sau loviturile mecanice, regimul de functionare neconform instructiunilor de utilizare, montarea sau interventia personalului neautorizat nespecializat duc la anularea garantiei. Orarul este 9-17, cu pauza intre 13.15-13.45. Datele si informatii de contactare/plati spre noi le gasiti pe www.ssm-protectiamuncii.ro